تک گاز
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / پیک نیک / خرید پیک نیک مسافرتی ارزان با کیفیت عالی در بازار تهران

خرید پیک نیک مسافرتی ارزان با کیفیت عالی در بازار تهران

پیک نیک اجاق گازی است تک شعله که خود دارای کپسولی گاز است که پایین آن نصب شده و به دلیل حمل و نقل راحت و آسان بیشتر در انوع مسافرت ها استفاده می شود. همچنین به دلیل شناخته بودن این محصول در بین مردم طرفداران زیادی دارد و اکثر خانوادها از این محصول استفاده می کنند و خرید و فروش بالایی دارد. عمر پیدایش این پیک‌نیک ها بسیار زیاد است و امروزه در ابعاد و مدل های مختلف تولید و روانه بازار می شود‌ لذا جهت خرید پیک نیک ارزان قیمت می توان به نمایندگی های فروش آن در نقاط مختلف کشور مراجعه نمود.

خرید پیک نیک مسافرتی ارزان با کیفیت عالی در بازار تهران

خرید مدل های متنوع پیک نیک مسافرتی درجه یک در سراسر کشور

خرید مدل های متنوع پیک نیک مسافرتی درجه یک در سراسر کشور

جهت خرید مدل‌های متنوع پیک‌نیک مسافرتی درجه یک در سراسر کشور گزینه های زیادی پیش روی خریدار است و می تواند بسته به نوع خرید خود به دو صورت عمده و خرده به فروشنده آن مراجعه نمود. مثلا برای خرید خرده باید به فروشگاه های لوازم خانگی یا سایت فروش آنها مراجعه نموده و مدل و برند دلخواه خود را خرید کند. 

برای خرید عمده نیز می توان به تولید کننده پیک نیک مسافرتی یا سایت فروش آن مراجعه و آن را به قیمت کارخانه خرید کرد و یا به واسطه گرانی که در کار خرید و فروش عمده این محصول هستند نیز می توان مراجعه نمود. برای خرید پیک نیک درجه یک بهتر است برندهای معروف آن را تهیه کرد تا از خرید خود اطمینان خاطر را حاصل کرد.

خریداران این محصول نیز دو طیف خریداران خرده و خریداران عمده هستند که بنابر مصرف شخصی خود یا بنابر شغل خود آن را خرید می کنند. لذا بهتر است قبل از اقدام به خرید در مورد انواع قیمت، مدل ها و برندهای این محصول اطلاع دقیقی در دست داشته تا بهتر بتواند خرید کند و بعد از خرید متحمل ضرر نشود.

فروش ویژه پیک نیک مسافرتی کیلویی

فروش ویژه پیک نیک مسافرتی کیلویی

فروش ویژه پیک‌نیک مسافرتی کیلویی توسط مراکزی صورت می گیرد که بنابه دلایل مختلفی اجناس خود را به با کمترین قیمت بدست مشتری می رساند. مثلا مراکزی هستند که به دلیل اینکه محصول خود را مستقیم از تولید کننده عرضه می کند نرخ کمتری دارد. 

فروش پیک نیک ارزان توسط مراکزی صورت می گیرد که به علت تازه کار بودن آنها به بازاریابی محصول خود پرداخته و به جهت جذب مشتری به فروش پیک نیک با کمترین نرخ ممکن می پردازند. برخی دیگر از این فروشندگان نیز به کسانی که این محصول را عمده خریداری کنند تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است.

کسانی که اقدام به فروش پیک نیک صحرایی ارزان می کنند اکثرا این محصول را به دو صورت آنلاین و حضوری به فروش می رسانند و خرید آنلاین از آنها نیز بسیار ارزان و باصرفه می باشد.

فروشگاه پیک نیک کوچک در کشور

فروشگاه پیک نیک کوچک در کشورفروشگاه پیک نیک کوچک در کشور در همه ی شهرها به صورت متمرکز و پراکنده وجود دارد که ارائه دهنده این محصول می باشد. مانند فروشگاه های کوچک و فروشگاه های بزرگ زنجیره ای که هر کدام برندهای متنوعی را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

در صورت داشتن قصد خرید می توان به فروشگاه پیک نیک مسافرتی ارزان مراجعه نمود چون به صورت متمرکز در سطح شهر وجود دارد و بورس انواع این محصول بوده و فروشندگان متعددی نیز هستند که در این زمینه در این مراکز فعالیت دارند و به دلیل رقابت در فروش پیک نیک را با کمترین نرخ عرضه می کنند. 

این فروشگاه ها با جلب اعتماد مشتریان و بررسی و شناخت صحیح بازار و طبق سلیقه مشتری به فروش پیک نیک پرداخته و در تلاش هستند که در بازار برای خود اعتبار کسب نمایند.

قیمت انواع پیک نیک مسافرتی در بازار ایران

قیمت انواع پیک نیک مسافرتی در بازار ایرانقیمت انواع پیک نیک مسافرتی در بازار ایران بسته به برند، کیفیت و نوع محصول متفاوت می باشد. تولید کننده نیز خود تعیین کننده قیمت است که بر اساس هزینه تولید، میزان تولید و عرضه و تقاضا نرخ آن را تعیین می کند. نرخ پیک نیک بنابه شرایط مختلف فرق دارد و به طرق مختلف نیز می توان از قیمت آن اطلاع کسب نمود. 

نوع و مدل هر پیک نیکی فرق دارد مثلا قیمت پیک نیک ۲ کیلویی ارزانتر از نوع ۵ کیلویی آن است و هر چه قطعات مواد اولیه آن باکیفیت‌تر باشد محصول نیز گرانتر خواهد بود. در هر صورت هر چه قیمت این محصول پایین‌تر باشد تعداد مراجعه کنندگان بیشتر است چون قدرت خرید مشتری بالا خواهد رفت. 

قیمت گاز پیک نیک یا کپسولی که زیر پیک نیک قرار دارد بسته به کیفیت آن متفاوت است چون دارای سایز و ابعاد مختلفی است و هر چه سایز آن بزرگتر باشد نیز گرانتر خواهد بود. برای اطلاع از لیست قیمت عمده و خرده انواع پیک نیک می توان به سایت های فروش معتبر مراجعه نمود.

وارد کننده پیک با کیفیت مرغوب در تبریز

وارد کننده پیک با کیفیت مرغوب در تبریزوارد کننده پیک‌نیک باکیفیت مرغوب در تبریز این محصول را در برندهای برتر از دیگر کشورها وارد می کند. لذا در بازارهای بین‌المللی مدل های جدید و برتر را خریداری می کند. برندهای خارجی این محصول نیز از طریق تجار وارد کننده در نقاط مختلف کشور عرضه می شود. 

بنابراین در مراکز فروش می توان برندهای ایرانی و خارجی این محصول را یافت و مدل دلخواه را تهیه نمود. ایران علاوه بر واردات در کار صادرات پیک نیک نیز می باشد و معروف ترین و باکیفیت‌ترین برندها را نیز به دیگر کشورهای همسایه بدون واسطه صادرات می کند.

صادرات و واردات این پیک نیک ها طبق مجوزات گمرکی و گواهینامه صادراتی و پلمپ گمرکی انجام می شود و بر اساس قوانین هر دو کشور صورت خواهد گرفت.

نمایندگی پیک نیک مسافرتی کیلویی در یزد

نمایندگی پیک نیک مسافرتی کیلویی در یزدنمایندگی پیک نیک مسافرتی کیلویی در یزد ارائه دهنده بهترین و باکیفیت ترین برندهای این محصول می باشد و با پشتیبانی از برند خود و بازاریابی آن به جذب مشتری پرداخته و با توجه به نیاز هر منطقه به فروش گسترده این محصول در مناطق مختلف می پردازد. و انواع 

  • پیک نیک نیم کیلویی
  • پیک‌نیک یک کیلویی
  • پیک‌نیک دوکیلویی
  • پیک‌نیک پنج کیلویی را به صورت تخصصی توزیع می کند.

نمایندگی پیک نیک تهران نیز در دیگر استان ها و همجنین در یزد قرار دارد و با شناسایی مشتریان و با شناختی که از بازار دارد توانسته نبض بازار را در دست گرفته و از دیگر رقبا نیز پیشی بگیرد. همچنین نماینده با ارتباط مستقیمی که با تولید کننده دارد توانسته پرطرفدارترین نوع پیک نیک را به تولیدی معرفی نموده و در مورد این محصول نیز اطلاعات فنی را در اختیار مشتری قرار می دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش : حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179052774
آدرس کانال: @aryansouz

درباره ی talia

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پیک نیک به صورت عمده در کشور

مرکز خرید پیک نیک به صورت عمده در کشور مان به تعداد زیاد راه اندازی شده اند و تولیدات کارخانه های بسیار معتبر و شناخته شده را به دست مشتری هایی که در نظر دارند

دیدگاهتان را بنویسید