تک گاز
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / پیک نیک / فروش پیک نیک مسافرتی ۲ کیلویی در اصفهان

فروش پیک نیک مسافرتی ۲ کیلویی در اصفهان

امروزه بسیاری از افراد به دلیل آلوده بودن شهرها به سفرهای
ماجراجویانه در طبیعت بکر و دست نخورده و به دور از شلوغی و تجهیزات شهری
روی آورده‌اند. قطعا برای چنین سفرها و طبیعت گردی‌هایی نیاز به تجهیزات
ضروری و کامل است. این شیوه سفر میزان هزینه‌ها را به حداقل کاهش داده و
تجربیاتی تازه را برای افراد به ارمغان می‌آورد. یکی از تجهیزات مهم سفر
اجاق گاز مسافرتی است. نکته‌ای که باید در هنگام خرید اجاق
مسافرتی حتما به آن توجه کنید این است که هر یک از انواع اجاق گاز مسافرتی،
کارایی متفاوتی دارند و برای هدف خاصی مناسب هستند. اینکه چه اجاق گازی
برای سفر مناسب است، نکته‌ای حائز اهمیت است. برای انتخاب یک اجاق گاز کوهنوردی مناسب،
نکات زیر شما را به انتخاب درست کمک خواهد کرد: نوع سوخت مورد استفاده، نحوه ذخیره سوخت، زمان سوزاندن، متوسط زمان جوش، وزن و … .فروش پیک نیک مسافرتی نیز امروزه، به دلیل حجم بالای استفاده رونق بسیاری یافته است.

فروش پیک نیک مسافرتی ۲ کیلویی در اصفهان

خرید پیک نیک مسافرتی در سراسر کشور

خرید پیک نیک مسافرتی در سراسر کشورخرید ست پیک نیک مسافرتی یا سرویس پیک نیک مسافرتی به روش های گوناگونی امکان پذیر است. انواع روش ها اعم از:

  • خرید آنلاین(اینترنتی)
  • خرید حضوری از نمایندگی ها یا فروشگاه
  • خرید غیرحضوری و سفارش تلفنی

یکی از بهترین این راه ها خرید به صورت آنلاین و غیر حضوری است. در این روش خریدار می‌تواند، به جای اینکه وقت خود را ساعت ها در ترافیک سنگین شهر حدر دهد، در منزل خود با جست و جو کردن عبارت، خرید پیک نیک مسافرتی یا فروشگاه پیک نیک ارزان، انواع سایت های خرید و فروش این محصول را بیابد.

یکی دیگر از ویژگی های خاص استفاده از فروشگاه های اینترنتی نیز، قابلیت بررسی و مقایسه یک یا دو محصول با یکدیگر است و خریدار می تواند با مقایسه بین دو یا چند محصول با یکدیگر به بهترین انتخاب برای خرید برسد.

فروش عمده پیک نیک مسافرتی ۲ کیلویی

فروش عمده پیک نیک مسافرتی ۲ کیلوییفروشگاه های پیک نیک مسافرتی ارزان در چندماه گذشته، دست به فروش گاز پیک نیک به صورت عمده زده اند.

خرید پیک نیک به صورت عمده برای مصرف کنندگان یا فروشندگان سطحی بسیار به‌ صرفه است، در این نوع روش خرید، خریدار علاوه بر گرفتن تخفیفات ویژه از فروشنده، قیمت تمام شده‌ی محصول برای او به نصف قیمت تمام شده محصول به صورت تکی در می‌آید.

بزرگترین فروشندگان عمده گاز پیک نیک داخل ایران، در استان های:

  1. تهران
  2. مشهد
  3. اصفهان
  4. فارس

قرار دارند و در تلاش هستند تا با گسترش کار خود، در اقصی نقاط کشور خدمات ویژه ای برای خریداران این محصول ارائه دهند.

آیا در مورد ویژگی های پیک نیک فکر کرده اید؟؟ اینکه می خواهید که گاز شما به سرعت آب را جوش بیاورد یا می خواهید مدت زمان بیشتری آن را استفاده کنید؟ و یا اینکه قرار است برای چند نفر و چه حجمی بر روی آن غذا بپزید؟ اجاق سفری یا پیک نیک نوعی اجاق است، که سبک و قابل حمل ساخته شده تا در سفر و پیک‌نیک به کار رود. اجاق سفری به صورت‌های گوناگون و برای انواع سوخت ساخته می‌شود. از مشهورترین انواع آن پریموس و اجاق گاز پیک‌نیک است.

فروشگاه پیک نیک مسافرتی کوچک

فروشگاه پیک نیک مسافرتی کوچکفروشگاه‌های گاز پیک نیک کوچک در تلاش هستند تا بهترین محصول را، با بهترین کیفیت ممکن در اختیار مشتری قرار دهند.

استفاده از این نوع اجاق گازها کاملا ساده بوده و به مراقبت‌های ویژه ای نیاز ندارد. این اجاق‌ها به راحتی روی کپسول‌های مهر و موم شده‌ای که حاوی دو گاز فشرده شده ایزو بوتان و پروپان هستند، وصل می‌شوند. اجاق مسافرتی گازی، خود به دو نوع تقسیم بندی می شود که در یک نوع از آن(اجاق یک تکه)؛ سری اجاق و محفظه روی آن مستقیما به کپسول متصل شده و سر آن پیچ می‌شود. این اجاق ها نسبت به اجاق‌های گازی استاندارد کمی سنگینتر بوده و به صورت مایل می‌ایستند. در نوع دوم این اجاق گازهای مسافرتی(دو تکه)، سری کپسول از یکدیگر جدا هستند. برخی از این اجاق‌ها که شبیه پیک‌ نیک هستند، بسیار کوچک بوده و تنها چند گرم وزن دارند. درضمن برخی از آن‌ها تاشو نیز می‌باشند که برای حمل بسیار کار را راحت کرده‌اند.

قیمت پیک نیک دو کیلویی ارزان

قیمت پیک نیک دو کیلویی ارزانقیمت پیک نیک کیلویی و انواع پیک نیک ۲ کیلویی، بسته به به مواردی است که در ساخت آن نقش دارند؛ این موارد عبارتند از:

  • مواد استفاده شده در ساخت پیک نیک مرغوب باشد یا خیر، بدیهی است که هرچه مواد به کار رفته در تولید با کیفیت تر باشد، قیمت تمام شده آن نیز افزایش پیدا می‌کند
  • روش ساخت محصول(به صورت تمام صنعتی یا نیمه صنعتی) در روش تمام صنعتی، محصول تولید شده با قیمت بالاتری در بازار فروخته می شود
  • نوسانات بازار؛ امروزه به دلیل تحریم ها و … ، بازار دچار نوسانات قیمتی بالایی شده، قیمت ست پیک نیک مسافرتی ممکن است در یک ساعت، تغییر بسیاری یابد

در روش تولید محصول به صورت تمام صنعتی: در تمام مراحل ساخت از دستگاه های متبهر و برنامه ریزی شده استفاده می‌شود و انسان در ساخت این محصولات نقش بسیار کوچک یا کاملا نقشی ندارد.

اما در روش نیمه صنعتی: بخشی از تولید پیک نیک با استفاده از دستگاه های صنعتی انجام می‌پذیرد و بخشی دیگر نیز که انسان قادر به انجام آن است، توسط کارکنان کارگاه یا کارخانه صورت می‌پذیرد.

تولید کننده پیک نیک با کیفیت مناسب در بازار ایران

تولید کننده پیک نیک با کیفیت مناسب در بازار ایرانتولیدکنندگان پیک نیک‌های مسافرتی امروزه در تلاش هستند تا با به کارگیری دانش روز در ساخت این محصولات، به‌روز ترین و به‌صرفه ترین نوع پیک نیک را وارد بازار کنند.

همچنین تولیدکنندگان با صادر کردن محصولات خود به کشورهای حوضه خلیج فارس و سایر کشورها توانسته‌اند برند ایرانی را بر سر زبان‌ها بی اندازند و جایگاه ویژه ای برای این محصولات پیدا کنند.

اما استفاده از پیک نیک ها مزایا و معایب بسیاری دارد، مهم ترین ویژگی و مزایای این محصول قابل حمل بودن آن است، اگر از این پیک نیک ها به نحو صحیح استفاده شود می‌توان طعم آن را در طبیعت چشید.

نمایندگی پیک نیک کیلویی در اصفهان

نمایندگی پیک نیک کیلویی در اصفهانامروزه به دلیل استفاده های مکرر مردم از پیک نیک ها، مراکز و نمایندگی های فروش بسیاری در شهر اصفهان شروع به کار کرده اند؛ که با حراج پیک نیک‌ها و فروش عمده پیک نیک مسافرتی، خدمات گسترده ای را اعم از خدمات پس از فروش و مشاوره رایگان به خریدار قبل از خرید محصول مورد نظر اهدا میکنند.

همچنین نمایندگی پیک نیک را می توان برای تعمیرات تخصصی این محصول نیز انتخاب نمود.

به دلیل حجم بالای مراجعه به نمایندگی ها شرکت های فروش پیک نیک قصد دارند تا با افتتاح و راه اندازی مراکز خدماتی بیشتر در سطح استان، خدمات خود را نیز افزایش دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش : حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179052774
آدرس کانال: @aryansouz

درباره ی talia

مطلب پیشنهادی

خرید پیک نیک مسافرتی ارزان با کیفیت عالی در بازار تهران

پیک نیک اجاق گازی است تک شعله که خود دارای کپسولی گاز است که پایین آن نصب شده و به دلیل حمل و نقل راحت و آسان بیشتر در انوع مسافرت ها استفاده می شود. همچنین به

دیدگاهتان را بنویسید