تک گاز
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / پیک نیک / فروش پیک نیک نیم کیلویی در انواع مختلف

فروش پیک نیک نیم کیلویی در انواع مختلف

فروش پیک نیک نیم کیلویی در انواع مختلف و در رنگها و طرح های جدید در سایت ما وجود دارد. جهت خریداری انواع پیک نیک نیم کیلویی می توانید با کارشناسان ما از طریق تلگرام یا شماره تلفن تماس برقرار کنید. کالاهای خریداری شده قابل ارسال به تمام نقاط و با قیمتی ارزان ارسال می شود. انتخاب انواع پیک نیک بسته به نیاز شما خریداران عزیز در این فروشگاه اینترنتی موجود می باشد که در ادامه شما را با فروش پیک نیک در انواع مختلف آشنا خواهیم کرد.

فروش پیک نیک نیم کیلویی در انواع مختلف

خرید پیک نیک نیم کیلویی در بازار ایران

خرید پیک نیک نیم کیلویی در بازار ایرانشاید شما از آن دسته  افرادی هستید بعد از یک هفته کار و خستگی برای اوقات فراغت و رفع خستگی نیاز به مسافرت یا یک سفر کوتاه مدت باشید بدین منظور نیاز به یکسری ملزومات برای سفر دارید از جمله پیک نیک هست شما مشتریان عزیز دیگر نیاز نیست. برای خرید پیک نیک با اندازه دلخواه خود وقت خود را تلف نکنید ما در اینجا تصمیم داریم خرید پیک نیک نیم کیلویی در بازار ایران را معرفی کنیم که از تولیدات خود شرکت می باشند.

این بازار که مرکز پخش پیک نیک در سراسر ایران می باشد آماده است تمامی کالا های خود را با ضمانت و پشتیبانی ۲۴ ماهه عرضه کند. با هر سری شارژ کردن مخزن گاز این پیک نیک ها که نیم کیلویی یا نیم لیتری پر می شوند و پاسخگوی شما در سفرهای کوتاه مدت بیرون شهری می باشد.

لیست نمایندگی پیک نیک در شهرهای بزرگ و کوچک در این وب سایت قرار گرفته اند. که شما مشتریان عزیز نگرانی بابت شارژ مجدد نداشته باشید.

فروش عمده پیک نیک در اصفهان

فروش عمده پیک نیک در اصفهانفروش عمده پیک نیک در اصفهان در انواع مختلف و  قیمت مناسب و با کیفیت عالی به فروش می رسد، که صادر کننده به کشور های همسایه می باشد. پیک نیک های موجود در اندازهای یک تا ۵ کیلویی می باشد که در رنگ های شاد و مدل های متنوع قرار دارد. که با توجه به سلیقه افراد می توانید در دو دسته خانگی و صنعتی و بسته به قیمت پیک نیک ها و کیفیت و میزان ذخیره گاز درونشان انتخاب گردند که هرچه این پارامتر بیشتر باشد بر قیمت آن تاثیر گذارتر خواهد بود. 

تمامی پیک نیک ها در سایز های یک کیلویی، یک و نیم کیلویی، دو کیلویی و پنج کیلویی می باشد که سایز های هشت و یازده کیلویی، سیلندر نامیده می شود.

در این فروشگاه امکان انتخاب انواع پیک نیک وجود دارد برای ثبت سفارش در تلگرام با شماره های موجود در صفحه تماس بگیرید و هر کدام از محصولات درجه یک را سفارش دهید 

خریدار انواع پیک نیک در بازار تهران

خریدار انواع پیک نیک در بازار تهرانخریدار انواع پیک نیک در بازار تهران می تواند بسته به نیاز و کارایی شما در اندازه های متفاوت و درسایز های بزرگ، متوسط و کوچک با فروش مستقیم و بدون واسطه با قیمتی ارزان در این بازار عرضه می شود، تمامی محصولات به صورت فروش عمده انجام می گیرد. از جمله پیک نیک هایی که بیش ترین خریدار را در بین سایر محصولات دارد می توان پیک نیک های گازی مسافرتی را نام برد.

از ویژگیهای این مدل کپسول می توان بدنه فلزی محکم و مقاوم در برابر ضربه، دارای دستگیره برای حمل و جا به جایی آسان  و مناسب برای منزل، مسافرت ها و گردش های بیرون شهری و کوه نوردی، به دلیل نوسانات بازار تمامی قیمت ها می توانید در این وب سایت به صورت بروز شده مشاهده نمائید. تمامی پیک نیک های موجود دارای کیف پلاستیکی است که مانع ورود گرد و خاک و آب و ضربه می شود. 

فروشگاه پیک نیک مسافرتی درجه یک ایرانی

فروشگاه پیک نیک مسافرتی درجه یک ایرانیدر سال حمایت از تولید داخلی و رونق اقتصادی فروشگاه پیک نیک مسافرتی درجه یک ایرانی با قیمتی ارزان و کیفیت بالا مطابق با استاندارهای ایمنی افتتاح گردید. تمامی این کالاها که همگی تولید داخل بوده و دارای ضمانت نامه یکساله و در صورت نقص فنی این محصول می توانید آنرا معاوضه کنید. این فروشگاه که بصورت عمده فروشی پیک نیک مسافرتی شهرت یافته و در سایر شهرها به صورت نمایندگی فعالیت می کند تمامی خدمات شارژ پیک نیک در تمامی نمایندگی ها به صورت آنی انجام می شود.

فروش تمامی محصولات به قیمت درب کارخانه  و توسط نمایندگی ها انجام می شود در صورت سفارش و خرید کالا مورد نظر خود می توانید آن را با پیک رایگان دریافت کنید.  

بهترین وارد کننده پیک نیک در انواع مختلف

بهترین وارد کننده پیک نیک در انواع مختلفاین شرکت که بهترین وارد کننده پیک نیک در انواع مختلف در یکی شهرهای بزرگ ایران با یک دهه سابقه در زمینه واردات و صادرات انواع پیک نیک و اجاق گاز مشغول به کار می باشد. انواع اجاق گاز مسافرتی هدیه ویژه گردش گران و کوه نوردان با کپسول اتمی و ساخت کشور ترکیه با کیفیت بالا  و مناسب و سبک و برای حمل و نقل و قابل ارسال به تمام نقاط ایران با پیک رایگان و در اسرع وقت و کمترین زمان در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می گیرد.

این مدل پیک نیک طرفداران زیادی دارد. جهت هر گونه سوال درباره مشخصات فنی و قیمت روز آن کافی است با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

هدف ما رفاه و آسایش شماست.

صادرات پیک نیک به کشور های همسایه

صادرات پیک نیک به کشور های همسایهحتما می دانید پیک نیک در ایران کارایی زیادی دارد. بنابراین مفتخر هستیم اعلام کنیم این شرکت بازرگانی با دو دهه سابقه در ساخت انواع پیک نیک با کادری مجرب و خبره که همه تولیدات آن دارای گواهینامه بین المللی استاندارد از چندین جشنواره تولیدات داخلی و صنعتی است ، با حفظ رعایت حقوق شهروندی به عنوان صادرات پیک نیک به کشور های همسایه به ویژه عراق، ترکیه، افغانستان، ترکمنستان قرار گرفته است.

برای مشاهده نمونه کالا های ارسالی کافی است به وب سایت ما سر بزنید و ما را در محصولات بهتر و با کیفیت همراهی کنید .

نمایندگی پخش پیک نیک در سراسر کشور

نمایندگی پخش پیک نیک در سراسر کشورپیک نیک های متنوعی در کشور وجود دارد که همگی بدنه مقاومی دارند و از ایمنی بالایی برخوردار هستند. برای خرید انواع پیک نیک در سایز های خانگی، صنعتی، مسافرتی می توان به نمایندگی پخش پیک نیک در سراسر کشور مراجعه کنید. لیست قیمت پیک نیکها با مراکز شارژ گاز که به سهولت انجام می شود فقط کافی است با مطالعه در این وب سایت از کلیه امکانات آن بهره مند شوید، تمامی این کپسول ها بدون واسطه و با قیمتی ارزان عرضه می گردد.

کپسول های صنعتی که در کارخانجات و کپسول های مسافرتی در منزل و مسافرت ها مورد استفاده قرار می گیرد. کپسول های گاز مناسب برای کمپ، کوه نوردی، گردش های آخر هفته انجام می شود. مراکز پخش پیک نیک خدمات متنوعی دارد که این شرکت شرایط  ویژه ای برای مشتریان خود فراهم کرده است که به صورت تخفیفات فوق العاده وجود دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش : حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179052774
آدرس کانال: @aryansouz

درباره ی talia

مطلب پیشنهادی

خرید پیک نیک مسافرتی ارزان با کیفیت عالی در بازار تهران

پیک نیک اجاق گازی است تک شعله که خود دارای کپسولی گاز است که پایین آن نصب شده و به دلیل حمل و نقل راحت و آسان بیشتر در انوع مسافرت ها استفاده می شود. همچنین به

دیدگاهتان را بنویسید