تک گاز
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / اجاق گاز / بورس فروش اجاق گاز۴ شعله

بورس فروش اجاق گاز۴ شعله

بورس فروش اجاق گاز۴ شعله در فروشگاه اینترنتی خاورمیانه به صورت عمده و جزئی ممکن شده است و این مجموعه پخش کننده اجاق رو میزی ارزان قیمت به سراسر کشور و همچنین جهت صادرات نیز میباشد.جهت خرید و فروش انواع اجاق گاز به مشاور فروش ما تماس حاصل فرمایید.

اجاق گاز4 شعله

انواع اجاق گاز

  • اجاق گاز تک شعله
  • اجاق گاز دو شعله
  • اجاق گاز ۳ شعله
  • اجاق گاز ۴ شعله
  • اجاق گاز ۵ شعله
  • اجاق گاز ۶ شعله

اجاق گاز تک شعله بیشتر به صورت اجاق پلو پز و رومیزی در بازار دیده میشود و از اجاق گازهای دو شعله و۳شعله هم بیشتر در ادارات وباغ شهری ها و هتل آپارتمان ها و سوئیت ها استفاده میشود.

اجاق گاز4 شعله

جنس انواع اجاق گاز ۴ شعله

اجاق گاز های ۴ شعله از نظر جنس و شکل به چند دسته تقسیم می شوند.

اجاق گاز ها ی ۴ شعله رومیزی

این اجاق گاز ها ی رومیزی به شکل

  • شیشه ای : جنس شیشه ای هم به راحتی تمیز میشود و در برابر حرارت بالا مقاوم هستند و در صورت ریختن آب سرد بر روی آن ترک بر نمی دارد .اغلب اجاق گاز های شیشه ای توکار هستند و قابلیت جابجایی ندارند
  • لعابی:اجاق گاز های لعابی ارزانتر هستند و قابلیت جابه جایی دارند.
  • استیل : جنس استیل آن در  دو نوع  آجدار و تمام استیل دیده میشود.که در استیل آجدار تمیز کردن آن به را حتی تمام استیل نیست و در طولانی مدت چرک و کدر میشود اجاق گاز های استیل هم به صورت توکار هستند که قابل جابه جا کردن ندارند وهم به صورت رومیزی که در این صورت قابل جابه جا شدن هستند
  • در برخی اجاق گازها ترکیب شیشه و استیل هم دیده میشود

اجاق گازهای ۴ شعله ایستاده

اجاق گاز های ۴ شعله  ایستاده فضای بیشتری را در آشپزخانه اشغال می کند ولی به نسبت اجاق گاز های ۵ شعله کوچکتر است و در دو مدل فر دار و طرح فر در بازار موجود میباشد.

اجاق گاز4 شعله

اجاق گاز۴ شعله فردار

این اجاق گازها دارای فر بوده و از مزایای آن این است که درحالی که فر دارد فضای کمتری را هم اشغال میکند و نیازی به پرداخت هزینه جدا بابت خرید فر نیست.باید توجه داشته باشید که گازهای فر دار در بازار شامل دو نوع ترموکوبل دار و بدون ترموکوبل در بازار هستند که البته نوع بدون ترموکوبل ارزانتر است ولی ایمنی پایینی دارد. در این مجموعه فروش اجاق گاز فر دار با ارزان ترین قیمت میسر می باشد.

اجاق گاز۴ شعله طرح فر

این اجاق گازها نسبت به مدل فردار آن ارزانتر هستند و به شکلهای بسیار متنوعی در بازار دیده میشود.

اجاق گاز4 شعله

بورس فروش اجاق گاز۴ شعله

در این مجموعه بورس انواع اجاق گازهای ۴ شعله به صورت  کلی و یا جزئی ارائه می شود برای گرفتن قیمت و اطلاعات بیشتر با مدیر فروش ما در ارتباط بشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش : حمیدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09179052774
آدرس کانال: @aryansouz

درباره ی talia